24 februari 2008

En LO från Halloween.

Varje tisdag har vi träff hos Lena på Lajm här i Luleå.

Det är så skönt och kul att ha bokat upp den tiden för att scrappa eller göra kort. Jag är annars så dålig på att ha ro och sätta mig ned och göra något. Att man dessutom har tillgång till att köpa saker man absolut bara måste ha just nu gör ju inte saken sämre.

Här kommer LO:n jag gjorde sist. Det är Conne som är ute och skräms på Halloween 2006. Ja, jag vet att det var ett tag sen men jag har ju nyss börjat med scrapping. =)


Det var nog allt för idag, jag återkommer när mina ATC kort är färdiga.

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej! Jasså du har "flyttat". Ja,ja,jag hittade dej ju ändå.Åh,VARJE tisdag,det låter ju som en dröm.Ha.ha,konstigt att det finns så mycket saker man bara MÅSTE ha,typ nödvändiga för att överleva.LO:n blev jättefin,och vad gör det om korten är 100 år.Hej svejs Cathrin

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter