02 mars 2008

Utlottning!!

Jag vann en utlottning hos Marja för ett tag sedan och nu är det min tur att lotta ut något i min blogg. På Marjas sida kan man läsa att Marja antog utmaningen som fanns inne hos en tjej som vill föra sin blogg vidare. Alltså ska jag föra vidare Marjas fina sida vidare som innehåller fina layouter och annat smått och gott. Men nu till sak! De tre första som skriver i min blogg får en liten present av mej. I gengäld för ni min blogg vidare osv osv. Så ta chansen och skriv ett inlägg hos mej!!
KRAM !!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hakar på!
Va kul att du har bytt design på bloggen!

Anonym sa...

Klart jag vill vara med,vilken kul grej. Hoppas du har det bra,här hos oss har vi vår men det är kallt så in i sa...an. Kram Cathrin

sussig sa...

Blommig och Cathrin maila era adresser till mig så skickar jag en liten överraskning.

sussig sa...

Ja, och mailadressen är ju bra att veta......
sussig1@hotmail.com

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter