28 januari 2010

Award och utmaning



Jag har fått en Award och en utmaning av gulliga Anna.
Titta gärna in hos henne för lite inspiration.

Med denna award medföljer att jag ska:


Kopiera awarden till min blogg


Länka till personen som gett mig awarden


Berätta sju intressanta fakta om mig själv


Välj sju andra bloggar att ge awarden till
och länka till deras bloggar.


Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Så då sätter jag väl igång med

Sju "intressanta" saker om mig själv;


* Älskar att scrappa.
* Gillar utmaningar
* Älskar att umgås med familj och vänner
* Bor helst i husvagnen sommartid.
* Är förälskad i Thailand och skulle gärna bo där.
* Gråter när jag ser sorgliga filmer.
* Gillar att organisera.


Jag ger denna award vidare till:
ALI

Annelie

Ejja

Madde

EmmaP

Jonna

AnnaW

Det är helt frivilligt att anta utmaningen!

Hej Så länge!

1 kommentar:

EmmaP sa...

tack för awarden!

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter