14 april 2008

Hemma igen...

...sen ett tag tillbaka men tiden har inte räckt till för att uppdatera bloggen.

Först flyttade mamma till Stockholm och då var jag där och hjälpte henne med allt flyttstök, (och lite shopping kanske).

Så var det ju mässa också här i Luleå, och det var så "innivassen" kul. Anna, Annelie och Linea som anordnat den hade gjort ett helt enormt bra jobb. Tack för det tjejer.

Sen har min chef slutat och jag fick i uppdrag att scrappa ett album till honom i avskedspresent,det tog sin lilla tid kan jag ju säga.

I lördags var vi och firade av honom på O´Learys med god mat och dryck, sen gick vi vidare till Bishop Arms och Olivers Inn och det var en mycket trevlig kväll även om man var gammal och trött på söndagen.

Bilder kommer på allt så fort jag bara hittar sladden till kameran.

Ha det bra så länge och välkommen tillbaka snart!

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter