22 april 2008

Min nya passion!

När jag var på Pysselmässan så var jag på två Workshop med pärlor, den ena höll Pagoni i och den andra Pearlized. Det var hur roligt som helst och det blev såklart inköp av massor med pärlor. Båda butikerna sålde tävlingskit men jag var bara med på Pagonis pga tidsbrist.

Mitt bidrag såg ut så här:







Jag vann ett fint pris med och det var ju kul.







Priset var detta...






Fina smyckesdelar och en halsbands display.








Tävlade också i två andra smyckesutmaningar med dessa bidrag.






Armband och öronhängen som jag gjorde på Pagonis Workshop.













Halsband som jag gjorde på Pearlizeds Workshop.












Närbild på sötvattenspärlorna och länkarna.
Det här halsbandet blev min egen favorit.















Vann andra pris ett presentkort hos Pearlized på 175 kronor.











Och inte nog med det jag vann ett fint smyckes set också från Perlaized. Jättekul!







Lite bilder på pärlorna jag köpte på mässan.







En massa kul saker kan man göra med detta.







Det var allt för denna gång!

Tjingeling!

1 kommentar:

Ica sa...

visste du om att jag har ett duderstort paket med pärlor och tillbehör för endast 3000 kr

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter