21 april 2008

Mycket att uppdatera....

....har jag nog. Undra var jag ska börja??

Börjar nog med Thailand som var helt sagolikt, det var som alla sa "När du varit dit vill du inte åka någon annastans". Ja, varför ska man det när allt man behöver och vill ha finns på ett och samma ställe?? Ja, så vi bokade en ny resa på stört! 29 dagar är reserverade mellan den 20 januari 2009 - 19 februari 2009. Få se nu...nej det är nog ingen idé att börja räkna dagar ännu!

Två veckor kändes lite kort när man dels rest så länge och dels var i ett land som erbjuder så mycket att se och förundras över och för att inte tala om alla olika stränder som man måste hinna slappa på.

Tänkte visa några bilder därifrån men det blir ingen reseberättelse.





Cornelia klappar en liten elefant.
Lite respekt får man för dom stora djuren trots att detta var en liten unge.







Cornelia och jag köper banan pannkakor.
Mycker sött och gott.









Kata Beatch en jättehärlig och långgrund strand, perfekt för familjer med små barn.









Så här glad blir Hasse när han får en kall, billig och god öl vid hotellets pool.





Det var allt för denna gången, återkommer med mer info från bla Pyssel mässan som var i Luleå.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag förstår precis vad du menar med den där speciella känslan man får efter att ha varit i Thailand. Vi håller också på att planerar för fullt för en ny resa, kanske redan i år eller så väntar vi till 2009.

//Erika

Anonym sa...

Hej! NU tog jag mej i kragen.Tusen tack för det jättefina pysselpaketet jag fick,glad.Nu gäller det bara att föra PIFFEN vidare,ska försöka ta ett tag i kragen till.......snart,lugn det kommer.Kul med lite bilder från Thailand,undra om man kommer dit någon gång. Ha en bra dag kran Cathrin

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter