21 april 2008

Pysselmässan i Luleå.

Luleås första Pysselmässa gick av stapeln den 5-6 april och anordnades av klubben Pysslarna.
Det var Annelie, Anna och Linnéa som hade gjort det fantastiska jobbet med att anordna det hela. Super bra jobbat tjejer! Vilket otroligt jobb dom lagt ner, 11 butiker och ett fik fanns på plats till alla oss pysslare samt allmänheten.

Mycket shopping blev det, plånboken var ledsen länge efteråt, men inte jag som fått fylla på förråden ordentligt. : ) Jag hade dessutom varit i Stockholm och på Lajm i Luleå och shoppat loss veckan innan. Här kommer lite bilder på det jag shoppat!!! (Blunda nu Hasse!)





Div. band.
















Bling, Metallic, Lace cardstock m.m.













Div. Papper.












Div. dekorationer.











Mer dekorationer.











Lim, pappersspets, band.
Filtstjänorna vann Lena från Lajm.














Mer papper bla Maja Design, Sugared och Sultry.














Ännu fler papper.














Och lite till papper bla Inkido.















Ett block med helt underbara papper.















En massa Cardstock i diverse färger.








Det var allt för en stund, återkommer strax med ett inlägg om min nya passion som vaknade på en av mässans Workshop.

Tjingeling.!

Inga kommentarer:

Om mig

Jag är en glad pysseltokig kvinna som bor med man och 3 barn i Luleå.

Etiketter